Frosty favourites

Hello hello!
Long time no blogging...
Men kul att ni tittar in trots taskig uppdatering!
Just nu är det ganska mycket på gång,
julen närmar sig med allt vad det innebär och lite annat spännande
som jag icke kan avslöja än...

Annars har jag några frostiga favoriter att bjussa på,
eller som en äkta fashion-blogger skulle har printat:

Je voudrais-

Cravings right now.

Here we go.



Golden shirt


Dream boots...



Starstruck cardi...


Sequin dining...

Nighty night mon amour...
Allt ovan från H&M



Och slutligen V.S väskan som jag av nån löjlig "kan-nog-leva-utan"- anledning INTE KÖPTE!!!!
Gaaaah... hade ju vart perfekt nu till den stundande träningsvintern..
Ska fjäska me min Hanna som just nu befinner sig i La la land..
kanske, kanske kan hon skeppa hem en sån till moi..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0