Have yourself a merry little christmas

Igår var jag ju som sagt på Sarah Dawn Finer´s rosade julkonsert på Konserthuset i Göteborg.
Ett ord för det: magiskt!
Hur bra som helst, äldre klassiker blandat med modernare versioner.
Mellan låtarna pratade en lugn och harmonisk Sarah om julen och sina traditioner.
Otroligt duktiga musiker hade hon också med sig, bla annat trummisen som precis hade avslutat inspelningen av
Mary J Blige´s senaste skiva! Otroligt begåvade allihop.
Innan konserten hann vi med en mysig middag på Vino Pasta Tre.
Med mig hem fick jag sen min kärlek, som också hade varit i stan på middag med jobbet.
Bara plus på denna afton alltså.







Lite suddig iPhone bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0